UKK   Usein kysytyt kysymykset
Etsi vastausta kirjoittamalla hakusana tai aihe
← Back

Miten näyttelypaikan varaus tehdään?

Paras tapa varata vapaana oleva näyttelypaikka on täyttää sähköinen varauslomake. Lomakkeella kysytään varaajalta kaikki sellaiset yhteystiedot, joita tarvitaan eri vaiheissa, kuten
- varaajayrityksen nimi- ja osoitetiedot, verkkosivu, email ja puhelin
- yhteyshenkilön nimi, sähköposti ja puhelin

Tietoja tarvitaan mm. näyttelyn valmisteluvaiheen yhteydenpitoon, verkkosivun ylläpitoon, näyttelyjulkaisuun, laskutukseen jne.

Varauksesta lähetetään kirjallinen varausvahvistus hintatietoineen. Varaajalla on oikeus tehdä muutoksia varaukseen tai peruuttaa varaus ilman seuraamuksia 31.12. asti. Vahvistus muuttuu molempia osapuolia sitovaksi 1.1. alkaen.

                                          (c) ITK-yhteisö ja Oy JS-Mandat Ltd Hämeenlinna Finland 
                                          2019, Kaikki oikeudet pidätetään. 
                                          Osumalaskuri: 259993
                                          Tämä verkkosivu voi käyttää evästeitä
                                          Tämä verkkosivu voi käyttää evästeitä verkkosivujen toiminnan parantamiseksi. Voit estää evästeiden käytön oman selaimesi asetuksissa. Käyttäessäsi verkkosivujamme hyväksyt myös evästeiden käytön.
                                          Apu & Tuki
                                          Evästeiden tiedot
                                          Tämä verkkosivu voi käyttää evästeitä verkkosivujen toiminnan parantamiseksi. Voit estää evästeiden käytön oman selaimesi asetuksissa. Käyttäessäsi verkkosivujamme hyväksyt myös evästeiden käytön.
                                          OK, ymmärrän